Niekedy býva rozhodnutie veľmi ťažké, keďže robiť si kanceláriu mimo domova so sebou nesie tiež extra výdavky a častokrát doprava do práce zaberá množstvo drahocenného času. Je preto dôležité si poriadne zvážiť či ozaj potrebujete vlastnú kanceláriu, alebo si vystačíte so svojim domácim pracovným kútikom či pracovnou izbou.
Samozrejme ak je váš tím väčší ako jeden, je lepšie si zaobstarať pracovné miesto mimo vášho domova a stretávať sa v kancelárii kde budete mať všetko potrebné pre vašu prácu vždy k dispozícii bez toho aby ste jeden druhého vyrušovali vo svojom osobnom voľne. Samozrejme ľudom, ktorí toho majú naozaj veľa, uľahčí život si ponechať svoj pracovný kútik aj doma. Nedá sa byť stále v práci a pomáha tiež občas zmeniť prostredie keď je toho naozaj veľa.
Tiež je veľmi dôležité mať pri práci dosť potrebného miesta a dobre všetko zorganizovať, takže nejaký malý pracovný kútik v rohu miestnosti, môže mať veľmi negatívny vplyv aj na vaše pracovné výsledky. Je preto dôležité si dobre zariadiť aj pracovnú izbu v domácnosti. Ak sa pre ňu rozhodnete, dostatočným množstvom nábytku, aby sa dala dobre zorganizovať všetka vaša práca aj veci potrebné pre ňu.
Samozrejme rozdiel je aj v tom čo robíte a či bývate sám, alebo s rodinou. Kombinovať prácu a rodinu v jednej domácnosti môže so sebou niesť aj veľa výhod, ale väčšinou má negatívny vplyv na obe , výnimka však aj v tomto prípade potvrdzuje pravidlo.